IKLAN

Lagu Tanpa Kau Sedar Selama Ini

Rupanya gerimis rupanya gerimis. Dalam tak sedar ku kebasahan.


Lagu Single Baru Wani Tanpa Kau Sedar Selama Ini Engkau Yang Ku Cari Cinta Terindah Youtube

Engkau Yang ku cari.

. Pernah juga kau pinta perpisahan. Tanpa Kau sedar selama ini Engkau Yang ku cari Cinta Terindah di dadamu Penyeri Mahligai idaman. Dalam tak sedar ku kebasahan.

Cinta Terindah di dadamu. Berikut cuplikan syair nyanyian teks dari lagunya. Kau pergi tanpa pesan Ku nanti tiada datang Di mana kau kini Di mana kau kini Aku tiada berkawan lagi Aduh.

Tanpa Kau sedar selama ini Engkau Yang ku cari Cinta Terindah di dadamu Penyeri Mahligai idaman. Bukan sekejap denganmu bukan mainan hasratku. Lirik Lagu Aku Selalu Setia Wani.

Aku sangkakan itu hanyalah gurauan. Sedangkan kau bersahaja. Kau Pilih Dia.

Menjadi Sebuah cinta Seakan Cinta ini Tercipta Untuk kita. Aku coretkan di sini agar kisah ini menjadi pengajaran buat semua supaya jangan terlalu berharap pada manusia. Dalam tak sedar ku menangis.

Tanpa kau sedar selama ini engkau yang ku cari cinta terindah. Aku Selalu setia Menjadi Penyeri dalam hidupmu Akulah Terbaik buatmu Pengubat Rindu penghias jiwa. Mengundang ah ha ha ha.

Apakah kau tak sedar Janji suci kau patahakan Di. Video Klip Lagu Aku Selalu Setia Wani. Sia-sia ku korban selama ini jika kasihku jika kasihku jika hatiku jika hatiku kau guris oh oh oh dalam tak sedar ku menangis dalam.

Tanpa ku sedar yang sebenarnya. Berikut lirik lagu Gerimis Mengundang by Slam. Terasa diri amat terhina kau lakukan.

Sia-sia kukorban selama ini. Cinta Terindah di dadamu. Apa salah ku padamu kasih.

Tanpa Kau sedar selama ini. Saat Yang terindah dalam hidupku. Waktu Kau mencurah cinta.

Lagu ini dapat memberikan kita rasa teruja dalam percintaan ditambah pula dengan vokal artis muda ini yang begitu indah. Sia-sia kukorban selama ini Cm F Jika kasihku jika hatiku B. Dunia ini Bagai tiada matahari.

Inul Daratista Keceplosan Ungkap Rencana Pernikahan Lesty dan. Saat Yang terindah dalam hidupku. Lirik Gerimis Mengundang dari Slam ini dipublikasikan pada tanggal 1 April 2012 10 tahun yang laluBelum ada info detil tentang single ini.

Rupanya gerimis rupanya gerimis mengundang. Untuk Kita Untuk Kita Untuk Kita. Tanpa Kau sedar selama ini.

Saat Yang terindah dalam hidupku Waktu Kau mencurah cinta Moga Terbaik bagiku Hingga Akhir nanti. Kemanakah Akan ku cari Gelap terasa. Sia-sia kukorban selama ini jika kasihku jika hatiku kau guris o-ho-ho-oh dalam tak sedar ku menangis.

Jika kasihku jika hatiku. Aku perkenalkan walau pada umur 40an. Aku Selalu setia Menjadi Penyeri dalam hidupmu Akulah Terbaik buatmu.

Berikut cuplikan syair nyanyian teks dari lagunya. Gurauan ah ha ha ha. Lirik Lagu Sepanjang Zaman.

Slam merupakan grub musik asal Malaysia yang mulai mempopulerkan lagu Gerimis Mengundang pada tahun 1995. Tanpa kau sedar selama ini engkau yang kucari cinta terindah - Official Music Video of Aku Selalu Setia by wanisyazofficial - wanisyazofficial. Hanya aku separuh nyawa Menahan sebak di dada Sedangkan kau bersahaja Berlalu tanpa kata Terasa diri amat terhina kau lakukan Terasa diri amat terhina kau lakukan ulang dari korus Sia-sia kukorban selama ini Jika kasihku jika hatiku Kau guris oh oh oh Dalam tak sedar ku menangis.

Aku sangkakan itu hanyalah. Selama ini terbuai dusta. Lirik Bahagia Tanpa Jeda dari Aminda ini dipublikasikan pada tanggal 19 November 2021 5 bulan yang lalu dan diciptakan oleh Virgoun T PutraSingle ini didistribusikan oleh label Channel Youtube Aminda.

Ku sangka kau panas berpanjangan rupanya gerimis rupanya gerimis mengundang dalam tak sedar ku kebasahan pernah juga kau pinta perpisahan aku sangkakan itu hanyalah. Dalam tak sedar ku kebasahan. Lagu Single Baru Wani - Tanpa Kau Sedar Selama Ini Engkau Yang ku Cari Cinta Terindah.

22 April 2022 akan ku ingat tarikh ini kerana pada hari ini aku sedar aku perlu move on dari hidup kau. Lirik Lagu Kau Pergi Tanpa Pesan Ellya Kadam. Engkau Yang ku cari.

Sia-sia kukorban selama ini. Bahkan tidak sedikit musisi yang meng-cover lagu ini. Jumaat Ini Ayah Tujuan aku hantaran hanyalah untuk dijadikan panduan pada mereka yang senasib dengan aku.

Dari awal perhubungan kau tahu bahawa aku serius dalam perhubungan ini dan aku berharap agar perhubungan ini. Lirik Lagu Gerimis Mengundang. Sedangkan kau bersahaja berlalu tanpa kata terasa diri amat terhina kau lakukan terasa diri amat terhina kau lakukan.

Terasa diri amat terhina. Sedangkan kau bersahaja B Berlalu tanpa kata. Jika kasihku jika hatiku.

Sedangkan kau bersahaja berlalu tanpa kata terasa diri amat terhina kau lakukan terasa diri amat terhina kau lakukan. Nyata kau serius dalam senyuman. Ku sangka kau panas berpanjangan.

Rupanya gerimis rupanya gerimis. Kau tinggalkan aku dan berlalu pergi. Menjalin kasih membina cinta.

Begitu kejam kau hancurkan hatiku. Lirik Lagu Gerimis Mengundang. Lirik Lagu Aku Selalu Setia Wani.

Engkau pun tahu niatku tulus dan suci. Hanya aku separuh nyawa menahan sebak di dada Sedangkan kau bersahaja berlalu tanpa kata Terasa diri amat terhina kau lakukan Terasa diri amat terhina kau lakukan Sia-sia ku korban selama ini Jika kasihku jika kasihku jika hatiku jika hatiku Kau guris oh oh oh dalam tak sedar ku menangis Dalam tak sedar ku menangis dan tak sedar ku menangis. Bodohnya aku tak menyedari.

Aku sangkakan itu hanyalah. Lirik Lagu Kau Pergi Tanpa Pesan. Waktu Kau mencurah cinta.

Engkau pun tahu niatku. Wahh memang sangat manis. Bagaikan kaca terhempas ke batu.

Umpama duri menusuk hati. Hingga kini lagu Gerimis Mengundang masih didengarkan oleh masyarakat bahkan tidak sedikit musisi yang meng-cover lagu ini. Kau anggap itu suratan Sikit pun riak wajahmu Tiada terkilan.

Kadang-kadang letusan memori tanpa sedar akan datang diluar kawalan kita. SonoraID - Berikut ini lirik dan chord gitar lagu Gerimis Mengundang yang dinyanyikan oleh Slam. Kau guris oh oh oh.

Pernah juga kau pinta perpisahan. Kau buatku kembali tersenyum di tengah hancur rasa hatiku kau buat aku mampu tertawa dalam lelahku melawan. Pernah juga kau pinta perpisahan.

Terasa diri amat terhina kau lakukan. Nyata kau serius dalam senyuman. Lirik Lagu Aku Selalu Setia Wani.

Dengarkan lagu penuh di sini. Dalam tak sedar ku menangis dan Ups.


Projector Sudah Ku Tahu Lirik Youtube


Aku Selalu Setia Wani De Xandra Chenta De Xandra


Lagu Single Baru Wani Tanpa Kau Sedar Selama Ini Engkau Yang Ku Cari Cinta Terindah Youtube

0 Response to "Lagu Tanpa Kau Sedar Selama Ini"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel